בדיקות גנטיות לסרטן תורשתי – עד הבית

 

לא ניתן לקורונה לנצח וגם לא לסרטן: כעת אפשר לקבל הביתה בדיקה לסרטן תורשתי. כל הפרטים

פיוג'ן ג'נטיקס

בדיקות גנטיות לסרטן תורשתי

גם בימי קורונה אנחנו פה בשבילכם: Fugene Genetics, המרכז הישראלי המוביל לגנטיקה, השיק בימים האחרונים את "פיוג'ן ג'נטיקס עד הבית" – שירות המאפשר נגישות מקסימלית לבדיקות גנטיות מתקדמות ולייעוץ גנטי.

אם הנכם זקוקים לבדיקת פאנל לסרטן תורשתי (כמו, למשל, בדיקת Color) – אנו נשמח לשלוח לכם ערכה לדיגום עצמי בבטחת ביתכם.

פאנל כזה מתאים לכל אחד כבדיקת סקר כללית ומתאים במיוחד למי שיש לו סיפור משפחתי של סרטן (קרוב מדרגה ראשונה שחלה או ריבוי מקרים של סרטן במשפחה).

בפאנל לסרטן תורשתי מרוצפים (נקראים) בין 30 ל-120 גנים שנמצאו קשורים לסרטן, כולל הגנים BRCA1 ו-BRCA2, שמוטציה בהם מגדילה את הסיכון לחלות בסרטן שד או שחלה. ההחלטה על הפאנל המתאים ביותר וגם המלצה על הבדיקה – מתקבלים במהלך ייעוץ גנטי.

בזכות קלות הדגימה (בדיקת רוק) ולנוכח מגיפת הקורונה ומגבלות התנועה, מציעה כיום Fugene Genetics משלוח בחינם של הדגימה, ללא חיוב מעבר לעלות הבדיקה עצמה. המשלוח בחינם הוא לאיזורים עירוניים ומאוכלסים, שיש אליהם שירות שליחויות קבוע (לאזורים מרוחקים תיתכן השתתפות חלקית בדמי המשלוח).

בדיקות גנטיות לסרטן תורשתי

אם עברתם ייעוץ גנטי, והיועץ/ת הגנטי/ת או הרופא/ה שלכם המליצו לכם על בדיקה לסרטן תורשתי, אנו נשלח לכם ללא עיכוב ערכה הביתה לביצוע הבדיקה.

אם טרם עברתם ייעוץ גנטי, נשמח לעשות לכם ייעוץ כזה דרך שיחת וידאו, על ידי יועצת גנטית מוסמכת ובפיקוח רופאה אונקוגנטיקאית מובילה. כך תוכלו לעבור את התהליך כולו מבלי הצורך לצאת מהבית (ייעוץ גנטי כרוך בתשלום נוסף).

ב"פיוג'ן ג'נטיקס" אנו מאמינים שמידע גנטי מהימן, שיסייע לקבלת אבחנה מדוייקת יותר ולשיפור הבריאות בהווה ובעתיד, הוא זכותו של כל אדם, וכי הזכות לבריאות טובה תקפה גם בתקופות סוערות, ככל שניתן להגשים אותה באופן סביר והגיוני. אנחנו כאן בשבילך.

 

 

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

האתר מכיל מידע ותכנים שונים בנושאי רפואה, בריאות וגנטיקה, שנועדו לספק מידע כללי. אין במידע ו/או בתכנים המופיעים באתר משום מתן עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, תחליף להתייעצות עם מומחה או מתן אבחנה בנוגע לטיפול במצב רפואי מסויים. לשם קבלת ייעוץ אישי יש לפנות להתייעצות עם רופא בתחום המומחיות המתאים. מבלי לגרוע מכלליות האמור, כל הסתמכות על התכנים המופיעים באתר ופעולה על פיהם נעשים על אחריותך הבלעדית והמלאה ולא תהיה לך כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד בעלי ומפעילי האתר או מי מטעמם, בגין נזקים הנובעים משימוש באתר זה. 

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צור קשר
אם יש לך שאלות נוספות או במידה ותרצו לקבל פרטים נוספים, שלח/י לנו פנייה ואנחנו נדאג לחזור אליך בהקדם
ניקוי טופס