פיוג'ן ג'נטיקס – Family First

פיוג'ן ג'נטיקס שמחה לבשר כי בדיקת הסקר הגנטי המורחב שלנו Family First כוללת את כל אותן מחלות הנבדקות באמצעות תוכנת ה"גנומטר" בקופות החולים. הבדיקה תואמת את המלצות משרד הבריאות לבדיקות הסקירה לגילוי נשאים של מחלות גנטיות באוכלוסייה, כולל עדכוני הסל ב-2019.

בדיקת Family First מכסה את כל הבדיקות המומלצות על פי משרד הבריאות ויותר וכוללת גם את הבדיקות ל-SMA ו-X שביר. לרשימת המחלות הנבדקות.

בדיקת Family First היא פיתוח ישראלי (לשעבר SNP Chip) ולפיכך מותאמת באופן ישיר למגוון האתני הנרחב בישראל.

בדיקת Family First היא בדיקת הסקר הגנטי המורחב הוותיקה והאמינה ביותר בישראל עם ניסיון של שנים בביצוע הבדיקות ומסירת התוצאות.

בדיקת Family First מבוססת על טכנולוגיה חדשנית ויעילה ולפיכך מאפשרת לבדוק יותר מחלות באותה העלות של קופות החולים ולעיתים אף בעלות נמוכה יותר.

פיוג'ן ג'נטקיס גאה ולהוביל את שוק הבדיקות הגנטיות בישראל, עם השירות והליווי המקצועיים ביותר והמחיר ההוגן והמשתלם ביותר בישראל.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון : 03-7207169 

בחזרה אל >> פיוג'ין ג'נטיקס בדיקות גנטיות

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

האתר מכיל מידע ותכנים שונים בנושאי רפואה, בריאות וגנטיקה, שנועדו לספק מידע כללי. אין במידע ו/או בתכנים המופיעים באתר משום מתן עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, תחליף להתייעצות עם מומחה או מתן אבחנה בנוגע לטיפול במצב רפואי מסויים. לשם קבלת ייעוץ אישי יש לפנות להתייעצות עם רופא בתחום המומחיות המתאים. מבלי לגרוע מכלליות האמור, כל הסתמכות על התכנים המופיעים באתר ופעולה על פיהם נעשים על אחריותך הבלעדית והמלאה ולא תהיה לך כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד בעלי ומפעילי האתר או מי מטעמם, בגין נזקים הנובעים משימוש באתר זה. 

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צור קשר
אם יש לך שאלות נוספות או במידה ותרצו לקבל פרטים נוספים, שלח/י לנו פנייה ואנחנו נדאג לחזור אליך בהקדם
ניקוי טופס