מדוע כדאי לבדוק את ה-DNA העוברי שלך עם ורסיטי?

"Veracity" היא בדיקת NIPT מצטיינת, הנעשית בטכנולוגיה חדשנית ומדויקת במיוחד. בנוסף, היא מוצעת במחיר משתלם. כל הפרטים

עופר מאיר

בדיקת DNA עוברי מדם האם (ניפט בשמה המקצועי – זה מאנגלית NIPT, כלומר Non Invasive Prenatal Testing – בדיקות הריון לא פולשניות) היא היום חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מבדיקות ההריון, לגמרי "Standard of Care" (הטיפול המקובל) שאף מזכה בהחזר מ"סל ההריון" של קופות החולים.

בניגוד לעבר, שבו הבדיקה הייתה מקובלת בעיקר אצל נשים מגיל 35 ויותר (הנמצאות בסיכון הגבוה ביותר לגלות עובר עם תסמונת דאון) או אצל נשים עם הריון "יקר" (לדוגמה: מישהי עם הריון תאומים שהושג בטיפולי הפריה חוץ גופית, IVF) – כיום בדיקות אלו מבוצעות על ידי נשים בכל הגילים.

בדיקות ה-NIPT (שלפעמים מכונות גם NIPS, כלומר Non Invasive Prenatal Screening – בדיקות סקר לא פולשניות בהריון) הן תחום חם, ואפשר למצוא בו חברות רבות שמציעות בדיקות שונות. כולם ישמחו לדגום את דמך באמצעות מחט – ולהחזיר לך דף עם תוצאות. אז מה בכלל ההבדל בין בדיקות ה-NIPT השונות ומדוע כדאי לבחור ב-Veracity?

הטכנולוגיה

ורסיטי Veracity עובדת בטכנולוגיית "הדור השלישי" של ענף ה-NIPT. טכנולוגיה מתקדמת זו מאפשרת לה לראות היטב פרטים קטנים ועדינים מאוד ב-DNA – שאינם ניתנים לצפייה בטכנולוגיות הדור הראשון והשני. כדי להבין את ההבדל, אפשר להסתכל על התמונה שמופיעה כאן מתחת לפסקה ברזולוציה נמוכה – ולהשוותה לאותה תמונה ברזולוציה גבוהה יותר (מתחתיה). ברמה הגנטית, טכנולוגיית ה-NIPT של הדור הראשון הצליחו לקרוא פריטים בגודל של 7MB (שבעה מגה בייס); בדור השני התקדמו והצליחו לקרוא רכיבים בגודל של 3MB; ואילו ורסיטי כבר יכולה לקרוא אלמנטים בגודל של 0.5MB.

Veracity מציעה לך את המילה האחרונה בטכנולוגיית NIPT בעולם.

◄ למידע נוסף על הבדיקה

◄ אילו תסמונות בודקת Veracity?

◄ 7 דברים שלא ידעת על גילוי תסמונת דאון בהריון

האמינות

NIPT מתחילה תמיד בבדיקת דם – זה, כמובן, החלק הפשוט. החוכמה היא לדעת לעשות את העבודה הנכונה והמקצועית במעבדה הגנטית ולהגיע לתוצאות אמינות. הטכנולוגיה שבה נערכת הבדיקה משפיעה באופן ישיר על המהימנות שלה: עפ"י דיווחי המחלקה לגנטיקה במשרד הבריאות, חלק מהבדיקות בשוק מציגות שיעורי טעות גבוהים של 4% ואפילו של 20% (כלומר: 1 מכל 5 תוצאות שמתקבלות אצלן – שגויות) לחלק מהתסמונות. ב-Veracity לעומת זאת, בזכות השיפור בטכנולוגיה, הגדלת עומק הקריאה והשיפור המשמעותי ברזולוציה – התוצאות המתקבלות הן בדיוק של 99.99% לכל התסמונות הנבדקות (שגיאה של 1:10,000 תשובות). Veracity נותנת לך את התוצאות האמינות והמדויקות ביותר בישראל. נקודה.

המקצועיות

בדיקות NIPT שונות נמכרות בשוק הישראלי על ידי חברות שונות ומשונות, עם ובלי קשר לגנטיקה. Fugene Genetics (פיוג'ן ג'נטיקס) המציעה את Veracity ורסיטי היא חברה ישראלית המתמחה בבדיקות גנטיות רפואיות, עם צוות מיומן ומקצועי העוסק בגנטיקה רפואית מאז 2008. הליווי שלנו צמוד ומותאם: מהטלפון הראשון וההסברים על הבדיקה (אנחנו ממש לא בעניין של למכור לך בדיקה בכל מחיר, ונגיד לך מפורשות כשלדעתנו זה לא מתאים); דרך ביצוע הבדיקה ושליחתה למעבדה (במקצוענות ובאחריות); ועד לקבלת התוצאה (כל תוצאה המצביעה חלילה על תסמונת גנטית מלווה אישית על ידי המנהלת הרפואית של פיוג'ן ג'נטיקס, שהיא רופאת נשים המומחית גם בגנטיקה ותוכל לייעץ לך על המשך בירור ועל דרכי פעולה אפשריות). בחירה ב-Veracity היא בחירה ב-Fugene Genetics, גנטיקאים שיודעים, מבינים ועושים גנטיקה.

הדיסקרטיות

שמירה על פרטיות המידע הגנטי שלך אולי נשמעת כמעט מובנת מאליה. אולם כיום ישנן חברות NIPT ש"קוצרות" נתונים גנטיים מנשים בהריון, אוספות אותו ומבצעות בו ניתוחים שונים למטרות לוחמה גנטית. זה מופיע בהסוואה "תמימה" בטופס ההסכמה, במילים כמו data collected can be shared when it is directly relevant to national security (המידע הגנטי שיתקבל בבדיקה עשוי להיות משותף עם צדדים אחרים, כאשר הוא קשור לעניינים של ביטחון לאומי). לאור התנהגות כזאת, כנראה שצריך לומר גם את המובן מאליו: ב-Veracity אנחנו שומרים מכל משמר על הנתונים הגנטיים שלך, לא אוספים אותם – ולא מעבירים אותם לאיש, פרט למעבדת NIPD המבצעת עבורנו את הבדיקה.

המחיר

עם כל כך הרבה יתרונות, חדשנות, דיוק, אמינות ושירות ברמה גבוהה – היה הגיוני לחשוב שנציע את ורסיטי במחיר הגבוה בישראל. ובכן, לא: Fugene Genetics תמיד שאפה להיות נגישה לקהל הרחב ולהציע את מוצריה במחירים משתלמים. חרטנו על דגלנו להנגיש בדיקות גנטיות מתקדמות במחיר הוגן, כדי לקדם את בריאות הנבדקות שלנו ואת בריאותו של הדור הבא. Veracity מוצעת במחיר המשתלם ביותר בישראל לבדיקת NIPT.

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

האתר מכיל מידע ותכנים שונים בנושאי רפואה, בריאות וגנטיקה, שנועדו לספק מידע כללי. אין במידע ו/או בתכנים המופיעים באתר משום מתן עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, תחליף להתייעצות עם מומחה או מתן אבחנה בנוגע לטיפול במצב רפואי מסויים. לשם קבלת ייעוץ אישי יש לפנות להתייעצות עם רופא בתחום המומחיות המתאים. מבלי לגרוע מכלליות האמור, כל הסתמכות על התכנים המופיעים באתר ופעולה על פיהם נעשים על אחריותך הבלעדית והמלאה ולא תהיה לך כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד בעלי ומפעילי האתר או מי מטעמם, בגין נזקים הנובעים משימוש באתר זה. 

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צור קשר
אם יש לך שאלות נוספות או במידה ותרצו לקבל פרטים נוספים, שלח/י לנו פנייה ואנחנו נדאג לחזור אליך בהקדם
ניקוי טופס