ייעוץ גנטי זמין מהבית, בשיחת וידאו

 

וירוס הקורונה אמנם איתנו, אבל כך גם הצורך בייעוץ גנטי מקצועי, למשל בזמן הריון או לקראת הריון, לסרטן תורשתי או לילדים. ב-Fugene Genetics השיקו את "פיוג'ן ג'נטיקס עד הבית", במסגרת זו ניתן לקבוע ייעוץ עם יועצת גנטית מוסמכת או עם רופא מומחה בגנטיקה, שיתבצע מביתך באמצעות שיחת וידאו. כל הפרטים

פיוג'ן ג'נטיקס

Fugene Genetics, המרכז הישראלי המוביל לגנטיקה, השיק בימים האחרונים, לנוכח מגיפת הקורונה, את "פיוג'ן ג'נטיקס עד הבית" – שירות המאפשר נגישות גם בימי קורונה, לייעוץ גנטי ולבדיקות גנטיות מתקדמות.

ניתן לקבל אצלנו ייעוץ גנטי בתחומים הבאים:

ייעוץ גנטי לקראת או בזמן ההיריון:  ייעוץ לגבי היסטוריה משפחתית של מחלות שיכולות להשפיע על העובר; ייעוץ עבור בדיקות גנטיות המומלצות במהלך ההריון עצמו (צ'יפ גנטי, אקסום ובדיקות נוספות); ייעוץ לגבי בדיקות גנטיות לנוכח ממצאים באחת מהבדיקות שנערכו בהריון (באחת הסקירות או בבדיקות אחרות); ובמקרים מסויימים גם לגבי בדיקות הסקר המומלצות לזוג שמתכנן הריון.

סרטן תורשתי: אנו מעניקים ייעוץ לגבי בדיקות לגילוי של מוטציות המעלות את הסיכון לחלות בסרטן בעתיד, אצל נבדקים עם ריבוי מקרי סרטן במשפחה ולנבדקים שהרופא המליץ להם על בדיקות לסרטן תורשתי וטרם עברו ייעוץ.

ייעוץ גנטי לילדים: ייעוץ כזה מתבצע במקרה של חשד למחלה עם מרכיב גנטי או לתסמונת גנטית.

השירות לייעוץ גנטי עד הבית מאפשר לכם להיפגש עם יועצת גנטית מוסמכת או עם רופא מומחה בתחום הגנטי הרלוונטי.

במהלך הייעוץ תוכלו לקבל הסבר מפורט אודות הסוגיה הגנטית שנמצאת על הפרק וכן לקבל המלצות, במידת הצורך, על בדיקות מתאימות ורלוונטיות לבירורה. במקרים רבים ניתן לבצע אצלנו גם את הבדיקות הדרושות מהבית, ללא צורך להגיע למרפאה או למכון גנטי.

כל היועצים הגנטיים והרופאים שעובדים עמנו הם אנשי מקצוע מוסמכים, מיומנים ומנוסים בתחומם, שבאמתחתם מאות רבות של ייעוצים מוצלחים בתחומי התמחותם.

השירות הוא פרטי, ומטרתו לאפשר לנבדקים להמשיך את רצף הבירור והייעוץ הגנטיים ללא עיכובים, חרף מגבלות התנועה והצורך להישאר בבית כדי למנוע את התפשטות וירוס הקורונה.

את פגישת הייעוץ יש לתאם עמנו מראש (אנו, מצידנו, נשתדל לתת לך תור מהיר ככל שנוכל) והיא נערכת באמצעות שיחת וידאו (video chat) בתוכנת Zoom – אפליקציה פשוטה וידידותית לשיחות וידאו, המאפשרת שיחה מכל טלפון סלולרי או מחשב שיש לו מצלמה ומיקרופון.

גם בתקופה זו אנחנו כאן בשבילך.

ב"פיוג'ן ג'נטיקס" אנו מאמינים שמידע גנטי מהימן, שיסייע לקבל אבחנה מדוייקת יותר ולשפר את הבריאות בהווה ובעתיד, הוא זכותו של כל אדם, וכי הזכות לבריאות טובה תקפה גם בתקופות סוערות, ככל שניתן להגשים אותה באופן סביר והגיוני.

למידע נוסף על ייעוץ גנטי למידע נוסף >>

 

 

 

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

האתר מכיל מידע ותכנים שונים בנושאי רפואה, בריאות וגנטיקה, שנועדו לספק מידע כללי. אין במידע ו/או בתכנים המופיעים באתר משום מתן עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, תחליף להתייעצות עם מומחה או מתן אבחנה בנוגע לטיפול במצב רפואי מסויים. לשם קבלת ייעוץ אישי יש לפנות להתייעצות עם רופא בתחום המומחיות המתאים. מבלי לגרוע מכלליות האמור, כל הסתמכות על התכנים המופיעים באתר ופעולה על פיהם נעשים על אחריותך הבלעדית והמלאה ולא תהיה לך כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד בעלי ומפעילי האתר או מי מטעמם, בגין נזקים הנובעים משימוש באתר זה. 

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צור קשר
אם יש לך שאלות נוספות או במידה ותרצו לקבל פרטים נוספים, שלח/י לנו פנייה ואנחנו נדאג לחזור אליך בהקדם
ניקוי טופס