מדע מדוייק להריון שלך

גם השנה, בדיקת harmony NIPT ממשיכה להיות הבדיקה היחידה מסוגה, שמציגה שיעור דיוק גבוה מאוד ו-0% טעויות בגילוי תסמונת דאון (טריזומיה 21).

2018 הייתה השנה ה-6 ברציפות (!!) ש-harmony רושמת אפס טעויות מסוג False Positive ו-אפס טעויות False Negative. מדובר בנתונים יוצאי דופן וחריגים לטובה, שאין לאף בדיקה אחרת.

מדו"ח משרד הבריאות* שפורסם בימים האחרונים, עולה כי 1 מכל 10 נשים שעברו בישראל בשנה החולפת בדיקת NIPT שאיננה harmony, קיבלה תוצאה חיובית כוזבת (FP) – דבר שגרר חרדות ולחץ מיותרים אצל הנשים, וברבים מהמקרים, בדיקה פולשנית מיותרת על חשבון המדינה:

נתונים אלו עולים בקנה אחד עם נתוני השנים הקודמות בדו"ח, וממשיכים את אותה המגמה:

 

 

המצוינות של harmony כפי שהיא עולה מהדו"ח אינה מפתיעה, היות והיא מבוססת על שיטות טכנולוגיות וחישוביות ייחודיות המוגנות בפטנט; ערכה הכי הרבה מחקר (48 פרסומים בהשתתפות 148,000 נבדקות); ומחזיקה בשיא ביצוע הבדיקות בעולם המערבי, עם יותר מ-2 מיליון בדיקות.

הדיוק של harmony בא לידי ביטוי גם במחקרים קליניים אובייקטיביים השוואתיים (AJOG, מחשבון, מצגת) והיא מומלצת ע"י בכירי הגינקולוגים בעולם, כמו פרופ' ניקולאידס.

harmony היא בדיקה של ענקית הדיאגנוסטיקה הבינלאומית Roche Diagnostics. היא פותחה בארה"ב בידי Ariosa Diagnostics, ומיוצגת בישראל על ידי Fugene Genetics – מרכז ישראלי מוביל לבדיקות גנטיות, שחרט על דגלו מצוינות בשירות.

לפרטים נוספים והצעות מחיר צרו קשר 

 

נשמח לסייע לך לתת לנבדקות שלך את בדיקת ה-NIPT הטובה בישראל ובעולם.

אנו עומדים לרשותך לכל שאלה, עניין או דבר. ניתן לפנות אל שירה קמחי, מנהלת התחום, בטלפון 050-3034601 

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

האתר מכיל מידע ותכנים שונים בנושאי רפואה, בריאות וגנטיקה, שנועדו לספק מידע כללי. אין במידע ו/או בתכנים המופיעים באתר משום מתן עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, תחליף להתייעצות עם מומחה או מתן אבחנה בנוגע לטיפול במצב רפואי מסויים. לשם קבלת ייעוץ אישי יש לפנות להתייעצות עם רופא בתחום המומחיות המתאים. מבלי לגרוע מכלליות האמור, כל הסתמכות על התכנים המופיעים באתר ופעולה על פיהם נעשים על אחריותך הבלעדית והמלאה ולא תהיה לך כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד בעלי ומפעילי האתר או מי מטעמם, בגין נזקים הנובעים משימוש באתר זה. 

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צור קשר
אם יש לך שאלות נוספות או במידה ותרצו לקבל פרטים נוספים, שלח/י לנו פנייה ואנחנו נדאג לחזור אליך בהקדם
ניקוי טופס